קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

גאודה גריץ

גאודה גריץ
המתכון Gouda Grits יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 30 דקות. ארוחת הבוקר הזאת 410 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו מלח, קצפת, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו תבשיל שיבולת שועל גאודה, גבינת גאודה עם שרימפס חמאה חום מעושן, ו ווילד ווסט ביף טיפים עם גבינת גאודה מעושנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא הראשון 4 מרכיבים 4 כוסות מים לרתיחה בתנור הולנדי על חום גבוה; לטאטא גריסים, להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 15 דקות או עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
הסר מהחום, ומערבבים בגודה ושאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
גאודהגאודה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אחוזת Gunderloch ריזלינג יבש. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש