קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

גאודה מעושנת וגבינת פלפל אדום צלוי בגריל

גאודה מעושנת וגבינת פלפל אדום צלוי בגריל
גאודן מעושן וגבינת פלפל אדום קלוי בגריל היא מנה עיקרית המגישה 4. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 374 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 34 גרם שומן. אם יש לכם ארוגולה לתינוק, חמאה, פלפל קלוי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 27%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: גאודן מעושן וגבינה צלויה פלפל אדום בגריל, נקניק, פלפל אדום קלוי ומקרוני גאודה וגבינה, ו צלי בקר מעושן גאודה גבינה בגריל.

הוראות

1
הניחו 4 פרוסות לחם על משטח עבודה.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
2
שכבו כל אחד עם חלק מהגאודה המעושנת, 1 פרוסת המינסטר, שכבה דקה של פלפל אדום פרוס (כ -2 כפות), 1/2 כוס מהארוגולה לתינוק ושכבה נוספת של גאודה מעושנת. סוגרים את הכריכים עם יתרת הלחם. מורחים דק ואחיד את החמאה משני צידי הלחם בעזרת כ -1 1/2 כפות מהחמאה לכל כריך.
מרכיבים שתצטרך
ארוגולה התינוקארוגולה התינוק
גבינת גאודה מעושנתגבינת גאודה מעושנת
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
מונסטרמונסטר
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
3
מניחים 2 כריכים למחבת טפלון בינונית על אש בינונית. מכסים את המחבת במכסה ומבשלים עד שהלחם מזהיב באופן שווה, כ -2 דקות. הופכים, מכסים שוב ומבשלים עד שהלחם מזהיב והגבינה נמסה בעליל, כ -2 דקות נוספות. חזור על הפעולה עם שאר הכריכים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)