קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות3
סוגי מאכליםלחם
מגזין

גבינת שמנת עם קוקוס קלוי-לחם בננה ואגוזים

גבינת שמנת עם קוקוס קלוי-לחם בננה ואגוזים
גבינת שמנת עם קוקוס קלוי-לחם בננה-אגוז הוא צמחוני ומספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ללחם הזה יש 531 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 30 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו סוכר חום חזק, תמצית ונילן, קוקוס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו כריכי גלידת בננה קוקוס קלויים {GF} {DF}, גבינת שמנת פקאן כתומה - לחם בננה-אגוזים, ו עוגת קינמון פריך-גבינת שמנת-לחם בננה-אגוז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים חמאה וגבינת שמנת במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד שמנת. בהדרגה להוסיף סוכר, להכות עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
2 טורטיות קמח (8 אינץ'), טמפרטורת החדר2 טורטיות קמח (8 אינץ'), טמפרטורת החדר
1/4 פאונד פטריות מורל1/4 פאונד פטריות מורל
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
2
מוסיפים ביצים, 1 בכל פעם, מכים רק עד מעורבב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
3
שלב קמח הבא 3 מרכיבים; בהדרגה להוסיף תערובת חמאה, מכה במהירות נמוכה רק עד מעורבב. מערבבים בבננות, פקאן, וניל. הבלילה כפית לתוך 2 משומן ו floured 8-x 4 אינץ ' loafpans.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
בֹּטֶןבֹּטֶן
1/4 פאונד פטריות מורל1/4 פאונד פטריות מורל
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
4
אופים ב 350 במשך 1 שעה או עד מפרט עץ ארוך מוכנס במרכז יוצא נקי הצדדים להתרחק מחבת, מיגון עם רדיד אלומיניום האחרון 15 דקות כדי למנוע בראונינג, במידת הצורך.
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
למסיבותלמסיבות
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
5
בעוד הלחם הוא אפייה, מערבבים יחד 1/4 כוס חמאה, 1/4 כוס סוכר, סוכר חום, וחלב בסיר קטן על חום בינוני גבוה; להביא לרתיחה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
1 שעועית וניל שלמה1 שעועית וניל שלמה
1/4 פאונד פטריות מורל1/4 פאונד פטריות מורל
מים נוספיםמים נוספים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
6
הסר מהחום. מערבבים קוקוס; 1 כוס קצוץ, פקאן קלוי; ו 2 כפיות תמצית וניל.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
7
הסר לחם אפוי או מאפינס מהתנור, ומיד להפיץ צמרות עם תערובת קוקוס. מטגן 5 1/2 אינץ ' מחום 2 עד 3 דקות או רק עד ציפוי מתחיל חום קל. מגניב מחבתות על מדפי תיל 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4 פרוסות סלמי דקות4 פרוסות סלמי דקות
מים נוספיםמים נוספים
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
8
הסר מחבתות, מגניב 30 דקות על מתלים תיל לפני חיתוך.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות פירה (1 1/4 קילו בננות unpeeled, על 4 בינוני)בננות פירה (1 1/4 קילו בננות unpeeled, על 4 בינוני)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 פאונד פטריות מורל1/4 פאונד פטריות מורל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס ממותקקוקוס ממותק1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס