קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

גביעי גלידה

גביעי גלידה
אם $2.43 למנה נופל בתקציב שלך, גלידה גלידה קונוסים יכול להיות עצום ללא גלוטן מתכון לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 67 גרם של שומן, וסך הכל 1134 קלוריות. זה מושלם עבור קיץ. גשו לסופר וקנו בוטנים קלויים, חמאה, כדורי חלב מלוחים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות. נסו עוגיות תות וגלידת שמנת, גביעי גלידה למסיבה, ו גביעי גלידה מקצפת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים קערת נירוסטה במקפיא כדי להירגע, על 20 דקות. הגדר 6 כוסות גבוהות על תבנית אפייה ולשים קונוס בכל אחד. זרוק כדור חלב מלט לתוך כל קונוס.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חלב מלטאבקת חלב מלט
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
קוצצים בערך את כדורי החלב המלוחים הנותרים ומכניסים לקערה הקרה עם חתיכות חמאת בוטנים וגלידה. השתמש בכף מתכת כדי לרסק ומערבבים את הממתקים לתוך הגלידה, עובד במהירות כדי למנוע ממנו נמס.
מרכיבים שתצטרך
כדורי חלב מלטכדורי חלב מלט
גלידהגלידה
ממתקיםממתקים
חמאהחמאה
בוטניםבוטנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לחץ 1 כף קטנה של גלידת הממתקים לתוך כל קונוס. נקודה עם כפית גדושה של רוטב פאדג ' העליון עם 2 כפות נדיבות של גלידת הממתקים. להקפיא את קונוסים (במשקפיים) עד המשרד, על 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
רוטברוטב
פאדג'פאדג'
4
בינתיים, להמיס את השוקולדים למחצה והחלב עם החמאה וסירופ תירס בקערה חסינת חום להגדיר על סיר של מים רותחים בקושי (לא נותנים לקערה לגעת במים), ערבוב עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד חלבשוקולד חלב
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
5
הסר את הקערה מן הסיר ולתת לשבת עד השוקולד הוא מגניב אבל עדיין pourable, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
6
הסר את קונוסים מן המשקפיים לטבול את הגלידה לתוך השוקולד, מסתחרר מעיל. מיד מפזרים את הבוטנים על השוקולד; מניחים את קונוסים זקוף בכוסות להקפיא עד הקליפה שוקולד מוגדר, לפחות 1 שעה או לילה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
גלידהגלידה
בוטניםבוטנים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
7
צילום לוי בראון

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "