קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

גואקמולי עם טורטיות מאובקות כמון

גואקמולי עם טורטיות מאובקות כמון
המתכון Guacamole עם טורטיות מאובקות כמון יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 30 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 252 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל חלפיניו, עלי כוסברה, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים ממש אהבו את המתאבן הזה. מתכונים דומים: גואקמולי עם טורטיות מאובקות כמון, ממרח אבוקדו עם צ'יפס טורטייה כמון מאובק, ו חזה עוף מאובק כמון ברוטב גוואקמולי.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
שלב את כל החומרים molcajete ומערבבים עקביות עבה. מתבלים, לפי הטעם, במלח, פלפל וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים מיד עם שבבי טורטייה כמון.;
מרכיבים שתצטרך
4
מטגנים את הטורטיות, בקבוצות, עד חום זהוב בהיר.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים על מגבות נייר ומתבלים מיד עם כמון ומלח.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.