קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 25 דק.
מנות2
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת ברי

גלידת ברי
גלידת ברי עשויה להיות רק הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 1063 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 57g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פירות יער, שעועית וניל-פיצול, קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. הכנת המנה לוקחת כ 7 שעות ו-25 דקות. מתכונים דומים: מאוורר עוגת גבינה ברי טריפל עם זיגוג שמנת חמוצה, קומפוט ברי מעורב, קצפת טרי, קרום קרקר גרהם, עוגיות תות וגלידת שמנת, ו גלידת אבוקדו.

הוראות

1
מערבבים את השמנת, החלב והסוכר בסיר בינוני, כבד.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים את הקמח ואת המים ולוחצים לתוך התערובת. לגרד את הזרעים מן שעועית וניל לתוך המחבת ולהוסיף את חצאי שעועית וניל. מביאים לרתיחה עדינה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
זרעיםזרעים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
3
הסר מהחום.
4
מקציפים את החלמונים בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
להקציף 1 כוס של קרם חם לתוך חלמונים ביצה. בהדרגה להוסיף את תערובת הביצים בזרם איטי, יציב, לשמנת החמה. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך, ערבוב מדי פעם, עד התערובת מתעבה מספיק כדי לכסות את החלק האחורי של כף ומגיע 170 מעלות F. על מדחום קריאה מיידית, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מקציףמקציף
6
הסר מן החום ואת המתח דרך מסננת רשת בסדר לתוך מיכל נקי. מכסים בניילון נצמד, לוחצים כלפי מטה על פני השטח כדי למנוע היווצרות עור. צ ' יל במקרר במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
7
עם מעבד מזון, קוצצים את פירות יער עד בסדר. תניח בצד. הפעל את מכונת הגלידה ושופכים פודינג. כאשר הגלידה מוכנה 3/4, יוצקים את פירות יער ולסיים הקפאה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
פירות יערפירות יער
פודינגפודינג
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה
מעבד מזוןמעבד מזון
8
מגישים באופן מיידי.