קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות8
מגזין

גלידת וניל ביתית קלה

גלידת וניל ביתית קלה
גלידת וניל ביתית קלה יכולה להיות בדיוק המתכון הצמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו שחיפשתם. , מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה 1380 קלוריות , 17 גרם חלבון ו -110 גרם שומן . 509 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. אם יש לך חלב מרוכז של מותג ®Eagle, תמצית חצי-חצי וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה יהיה להיט באירוע הקיץ שלך. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון ספונקולרי של 74% , המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: עוגת גלידת וניל שוקולד קלה (עם כריכי גלידה) , גלידת וניל תוצרת בית ללא מכונת גלידה , וגלידת וניל תוצרת בית .

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים את החומרים; לערבב היטב.
ציוד שתשתמש בו
מקלות קינמון וקצפת, לא חובהמקלות קינמון וקצפת, לא חובה
2
יוצקים לתוך מיכל מקפיא גלידה. מקפיאים לפי הוראות היצרן. מקפיאים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס גלידת וניל, מרוככת במידת הצורך1 כוס גלידת וניל, מרוככת במידת הצורך

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

גלידת וניל עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Weinert Cavas de Weinert. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-26 דולר.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.