קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת מייפל-בורבון

גלידת מייפל-בורבון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל גלידת מייפל-בורבון. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 230 קלוריות. והוא מספק כ 6 מנות . זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו בורבון, קינמון טחון, גלידת ונילן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו גלידת מייפל בייקון בורבון, פודינג מייפל עם שמנת מוקצפת בורבון, ו עוף פקאן ברוטב שמנת בורבון מייפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים קערה גדולה במקפיא.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בואו גלידה לעמוד בטמפרטורת החדר 45 דקות או עד מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
3
עם מרית גומי או מערבל לעמוד, לשלב את הגלידה התרככה, סירופ מייפל, בורבון, וקינמון בקערה צוננת. מכסים וקופאים לעקביות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפלסירופ מייפל
גלידהגלידה
קינמוןקינמון
בורבוןבורבון
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מריתמרית
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.