קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות34
מגזין

גלידת סנדיי

גלידת סנדיי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל סנדי Sundae. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 2944 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 207g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. גשו לסופר וקנו גלידת קפה, שמנת, גלידת שוקולד ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו סנדי, סרטן סנדי, ו עוגת העגבניות של סנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לרוטב שוקולד מוקה: בסיר בינוני, מחממים את הקרם, הקפה וסירופ התירס על אש נמוכה. ברגע חם, להקציף בשוקולד ווניל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
סירופ תירססירופ תירס
שוקולדשוקולד
ונילוניל
קפהקפה
קרםקרם
מוקהמוקה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
מקציףמקציף
3
תן להתבשל במשך 5 דקות.
4
לרוטב dulce de leche: בסיר קטן, לטאטא יחד את dulce de leche, שמנת כבדה ורום מתובל.
מרכיבים שתצטרך
Dulce De LecheDulce De Leche
שמנת כבדהשמנת כבדה
רום מתובלרום מתובל
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
מקציףמקציף
5
חום מעל חום נמוך עד חום.
1
יוצקים על 2 כף כל אחד שוקולד מוקה ורטבי dulce de leche בתחתית כוס גלידה. למעלה עם גלידת קפה, גלידת וניל ולבסוף גלידת שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
גלידת שוקולדגלידת שוקולד
גלידת קפהגלידת קפה
Dulce De LecheDulce De Leche
שוקולדשוקולד
מוקהמוקה
2
טפטוף עם יותר הרטבים. למעלה עם קצפת, מקשטים עם בייגלה מצופה שוקולד, שביר רק טפטוף קטן של כל אחד הרטבים. למעלה עם דובדבן מצופה שוקולד ומפזרים עם פצפוצי זהב אכילים או נצנצים.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
זהב אכילזהב אכיל
שוקולדשוקולד
סוכריותסוכריות
בייגלהבייגלה
דובדבניםדובדבנים
3
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

1שוקולד מצופה דובדבןשוקולד מצופה דובדבן5smallsבייגלה מצופה שוקולדבייגלה מצופה שוקולד1סקופגלידת שוקולדגלידת שוקולד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ תירס קלסירופ תירס קל227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץשוקולד מריר, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקdulce de lechedulce de leche1WES E אומנויות השפה האנגליתסוכריות זהב אכילות או נצנציםסוכריות זהב אכילות או נצנצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1סקופחבילות חטיפי עוגיות שוקולד קרמל (סה"כ 20 מקלות)חבילות חטיפי עוגיות שוקולד קרמל (סה"כ 20 מקלות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז קצוץ שביראגוז קצוץ שביר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רום מתובלרום מתובל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה חזק או 2 כפיות קפה נמסקפה חזק או 2 כפיות קפה נמס11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1סקופ2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלימון גומילימון גומי