קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 50 דק.
מנות2
ציון בריאות38
מגזין

גלידת עוגיות שוקולד צ'יפס

גלידת עוגיות שוקולד צ'יפס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל שוקולד צ'יפס עוגיות בצק גלידה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 50 גרם חלבון 256 גרם של שומן, וסך הכל 4147 קלוריות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם סודה לשתיה, שמנת כבדה, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-50 דקות. נסו שוקולד צ'יפס חם עוגיות עוגיות בצק גלידה סנדוויץ, גלידת עוגיות שוקולד צ'יפס, ו גלידת עוגיות שוקולד צ'יפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
הפוך את בצק העוגיות: שמנת החמאה במערבל מצויד מצורף משוט (או להשתמש מקצף ביד) עד רך ורך.
מרכיבים שתצטרך
בצק עוגיותבצק עוגיות
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
מוסיפים את הסוכרים ומערבבים.
4
מוסיפים את הוניל ואת 1 ביצה ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
5
מוסיפים את הביצה הנותרת ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
6
מוסיפים את הקמח, סודה לשתייה, ומלח ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
7
מוסיף את הצ ' יפס ומערבבים רק עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
8
באמצעות הידיים, לגלגל את הבצק לתוך חבל דק ארוך; ואז לחתוך לחתיכות קטנות. להכניס למקרר עד שיהיה מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
9
הפוך את בסיס הגלידה: בסיר מעל חום בינוני, לחמם את חצי וחצי, שמנת, וניל, לטאטא מדי פעם, כדי לוודא את התערובת לא לשרוף או להיצמד לתחתית המחבת. כאשר תערובת הקרם מגיעה לרתיחה מהירה (לא נותנים לו להרתיח), לכבות את החום ולתת את הטעמים להחדיר במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ונילוניל
קרםקרם
בסיסבסיס
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
10
מקציפים יחד את החלמונים והסוכר. בזרם דק, מקציפים חצי מתערובת הקרם לתערובת חלמון הביצה. לאחר מכן יוצקים את תערובת קרם הביצים בחזרה לסיר המכיל את שאר תערובת הקרם.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
11
חום מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן עם כף עץ. ב 160 מעלות F., התערובת תיתן את נשיפת קיטור. כאשר התערובת מגיעה 180 מעלות F, זה יהיה מעובה ושמנת, כמו ליקר ביצים. (אם אין לך מדחום, לבדוק את זה על ידי טבילה כף עץ לתערובת. תריץ את האצבע מאחורי הכפית. אם הפס נשאר ברור, התערובת מוכנה; אם הקצוות לטשטש, התערובת אינה עבה מספיק. כאשר הוא מוכן, להסיר אותו במהירות מהחום.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ביציםליקר ביצים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מדחום מטבחמדחום מטבח
12
בינתיים, לשים 2 חופנים של קוביות קרח בתחתית קערה, ולהוסיף מים קרים לכסות. הניחו קערה קטנה יותר במי הקרח.
מרכיבים שתצטרך
קוביות קרחקוביות קרח
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
13
יוצקים את תערובת הקרם דרך מסננת עדינה (כדי להסיר את חתיכות שעועית וניל ומקלות קינמון) לתוך קערה קטנה יותר. צמרמורת במשך 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
שעועית ונילשעועית וניל
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
14
להקפיא את תערובת הקרם במכונת גלידה על פי הוראות היצרן. בינתיים, לשים קערה במקפיא. כאשר הגלידה קפואה, להסיר את הקערה מהמקפיא, ולהעביר את הגלידה אליו. מקפלים את בצק עוגיות שוקולד צ ' יפס (ייתכן שלא צריך את כל זה). לארוז את הגלידה לתוך מיכלים sealable ולחזור למקפיא. (הפוך עוגיות: אופים כל שאריות בצק בתנור 350 מעלות f שחומם מראש במשך כ 10 עד 12 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
בצק עוגיות פצפוצי שוקולדבצק עוגיות פצפוצי שוקולד
גלידהגלידה
עוגיותעוגיות
קרםקרם
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה
תנורתנור
קערהקערה

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(2 מקלות) חמאה ללא מלח מגניב, לחתוך לחתיכות(2 מקלות) חמאה ללא מלח מגניב, לחתוך לחתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)9חלמוניםחלמונים2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1וניל שעועית, פיצול לאורכווניל שעועית, פיצול לאורכו11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור