קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 40 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת קפה וסופגניות

גלידת קפה וסופגניות
גלידת קפה וסופגניות היא ללא גלוטן וצמחוני ומספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 253 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 68 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. כמה אנשים ממש אהבו את הקינוח הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. אם יש לכם ביצים, שמנת כבדה, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 18%. נסו גלידת קפה וסופגניות, גלידת קפה וסופגניות, ו בירה קרה קפה לאטה קרח פופס (מתכונים דומים).

הוראות

1
להתפורר או לקצוץ את הסופגניות לחתיכות קטנות. לא מעל לקצוץ לפירורים, אבל לעשות מגוון של גדלי חתיכת. תניח את חתיכות הסופגניות בצד.
2
מחממים בעדינות את החלב בסיר על אש נמוכה עד חם אבל לא רותח, ומערבבים את גרגרי הקפה המיידיים עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
קפה נמסקפה נמס
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר את תערובת החלב מהחום, ולאפשר להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
4
מניחים את הביצים בקערת ערבוב, והכה במשך 3 דקות עם מערבל חשמלי עד אור, הוספת סוכר על 2 כפות בכל פעם עד הסוכר כבר שולב. מקציפים במשך 1 יותר דקה, ואז להכות את תערובת החלב ושמנת כבדה לתוך הביצים במהירות נמוכה, עד התערובת חלקה וקרם.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערת ערבובקערת ערבוב
5
מניחים את התערובת לתוך מכונת גלידה, להקפיא על פי הוראות היצרן. כאשר הגלידה היא מוצקה אבל לא קשה, לערבב קלות חתיכות הסופגנייה. לארוז את הגלידה לתוך מיכל אטום מכוסה, להקפיא במשך 6 עד 8 שעות, כדי להבשיל את הטעם ואת המשרד את הגלידה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה
6
בואו הגלידה לעמוד בטמפרטורת החדר במשך כ 10 דקות לפני גורף לתוך מנות.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה