קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת רקיק שוקולד

גלידת רקיק שוקולד
מתכון זה משמש 2. אם 81 סנט למנה נופל בתקציב שלך, גלידת רקיק שוקולד עשויה להיות סופר חלב חינם מתכון לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל של 290 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 5 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. גשו לסופר וקנו ופלי שוקולד, ריבת תפוזים, גלידת ונילן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 25%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו כריכי גלידת רקיק שוקולד, עוגת גלידת שוקולד רקיק מפורסמת, ו עוגת קרם רקיק חמאת בוטנים שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
למחוץ שני ופלים שוקולד. בקערה קטנה מקציפים גלידה ומרמלדה עד לקבלת תערובת אחידה. מקפלים פנימה ופלים כתושים. להקפיא עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות שוקולד כתוש (כ-8 פרוסות)פרוסות שוקולד כתוש (כ-8 פרוסות)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'
עוגיות סנדוויץ' מלבניות מלבניותעוגיות סנדוויץ' מלבניות מלבניות
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מחלקים גלידה בין שתי כוסות פרפה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3
מגישים עם ופלים שוקולד הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות שוקולד כתוש (כ-8 פרוסות)פרוסות שוקולד כתוש (כ-8 פרוסות)

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לשלב גלידה עם שרי שמנת, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את אן. וי. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו גיל"". משקה מועדף לפני הארוחה. חשבו על זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב ""בסגנון איטלקי"". "