קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת בית ספר

עוגת בית ספר
עוגת בית ספר עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני הקינוח שלך. מתאים ל-15 מנות. תמורת 53 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 299 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -8 גרם שומן . אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש ציפוי וניל, תערובת עוגה, ממתקים מצחקקים ועוגיות כריך רקיק. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות . עם ציון של 12% , המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: צ'ילי בית ספר , עטיפות בית ספר , ופריך בוטנים לבית ספר .

הוראות

1
מרפד 13 אינץ' משומן. x 9 אינץ'. תבנית אפייה עם נייר שעווה; משמנים ומקמחים את הנייר. מכינים בלילת עוגה; יוצקים לתבנית מוכנה. לאפות לפי הוראות האריזה. מצננים על רשת. הופכים את העוגה הצוננת על מגש גדול או קרש מכוסה. הסר בזהירות נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
קרקר גרהם שלם, חצויקרקר גרהם שלם, חצוי
ציוד שתשתמש בו
ממתק מצחקקממתק מצחקק
1 ממתק צ'אקלס צהוב1 ממתק צ'אקלס צהוב
ממתק צ'אקלס צהובממתק צ'אקלס צהוב
2
חותכים שני משולשים מהעוגה ליצירת קו גג. עבור מגדל פעמונים, חתוך ריבוע ממשולש אחד והניח מעל שיא הגג.
3
מניחים את המשולש הנותר מעל הריבוע. (לזרוק את שאר חלקי העוגה החתוכים או לשמור לשימוש אחר.)
4
גוון ציפוי אדום; כפור העוגה כולה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות כריך פרוסעוגיות כריך פרוס
5
מניחים עוגיות רקיק לאורך הקצה העליון של גג בית הספר וגג מגדל הפעמונים. לדלת, הנח ריבוע אחד של קרקר גרהם בתחתית בית הספר. עבור ידיות הדלת, חבר את M&M's על הדלת עם ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
6 עוגיות סנדוויץ' מלבניות מלבניות6 עוגיות סנדוויץ' מלבניות מלבניות
עוגיות סנדוויץ' מלבניות מלבניותעוגיות סנדוויץ' מלבניות מלבניות
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
2 זילוף בצורת לב2 זילוף בצורת לב
6
חותכים את ריבוע הקרקר הנותר לשניים; מניחים על עוגה לחלונות. משטחים את סוכריות צ'וקלס ל-1/4 אינץ'. עוֹבִי; לגזור צורת פעמון ולהניח במגדל פעמונים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לקינוח. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.