קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות2
ציון בריאות13
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת שוקולד צ'יפס ללא חלב

גלידת שוקולד צ'יפס ללא חלב
גלידת שוקולד צ'יפס ללא חלב עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 12 גרם חלבון 91 גרם של שומן, וסך הכל 1172 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. גשו לסופר וקנו נקטר אגבה, אבקת קפה מיידית, אבקת קקאו מעובדת-הולנדית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 93 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מושלם עבור קיץ. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-20 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, עוגת גלידה ריבס ללא חלב, ו בננה שוקולד צ'יפס עוגה עם ציפוי חמאת בוטנים-גלוטן, חלב חינם, סויה חינם (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת רוטב גדולה, לשלב את אבקת הקקאו, arrowroot, אבקת קפה, מלח, וקינמון, הפצת החומרים יבשים באופן שווה בכל רחבי.
מרכיבים שתצטרך
גרגירי קפה נוספים, מרוסקיםגרגירי קפה נוספים, מרוסקים
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ArrowrootArrowroot
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
יוצקים רק כ 1 כוס חלב קוקוס, וקציפים במרץ כדי ליצור משחה עבה, מוודא כדי להרטיב את כל הסחורה היבשה ולקבל את כל גושים. לאחר חלקה הומוגנית, קדימה ולהוסיף את חלב הקוקוס שנותר, יחד עם האגבה. הפעל את התנור לחום בינוני, וקצף מדי פעם כשהוא עולה לטמפרטורה. כאשר בועות להתחיל להרכיב סביב הקצוות של הנוזל, להוסיף שבבי שוקולד, ופשוט לתת את התערובת לשבת במשך 2 דקות, כדי לאפשר את השוקולד להתחיל נמס.לעבור מרית רחבה, ומערבבים בעדינות, מגרד את החלק התחתון ואת הצדדים של המחבת, כדי לוודא ששום דבר לא נדבק ושהשוקולד נמס באופן מלא. ברגע שהתערובת מגיעה לרתיחה מלאה, מבשלים רק דקה או שתיים יותר, וכל עוד אין שבבי שוקולד שלמים שנותרו, לכבות את החום. מערבבים בתמצית הוניל, ולתת מגניב לחלוטין לפני הזזתו למקרר כדי לצנן.לאחר הצטננות מלאה, נטישה במכונת הגלידה שלך על פי הוראות היצרן.כאשר הגלידה נמצאת במרחק של כ 5 דקות מסיום במכונה, להמיס את שבבי השוקולד, ולאט לאט לטפטף את השוקולד הנוזלי בזרם דק ישירות לתוך מכונת הגלידה. זה יהיה להקפיא באופן מיידי על פני השטח של הגלידה, ואת ההנעה מפנה יהיה לשבור אותו לשבבים קטנים נחמדים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מעבירים את הגלידה למיכל אטום לאוויר, ומאחסנים במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4
בואו להתמצק במקפיא לפחות 3 שעות לפני ההגשה.