קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות24
מגזין

גרבלקס עם רוטב חרדל מתוק

גרבלקס עם רוטב חרדל מתוק
גרבלקס עם רוטב חרדל מתוק יכול להיות רק סקנדינביתname מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 249 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לכם סוכר, מלח גס, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו גרבלקס עם רוטב חרדל, גרבלקס מקורר ברוטב חרדל, ו גרבלקס עם רוטב חרדל חריף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה חנה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.