קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות70
מגזין

גרבנזו מרק גרגיר הנחלים

גרבנזו מרק גרגיר הנחלים
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית טבעונית? חומוס ומרק גרגיר הנחלים יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 392 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מרק ירקות, בצל, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: מרק שעועית חומוס עם בשר חזיר, מרק חומוס חריף, ו מרק אטריות גרבנזו.

הוראות

1
מקלפים וקוצצים בצל, גזר ושום. במחבת nonstick 4-5 ליטר על חום גבוה, מערבבים ירקות בשמן זית עד בצל הוא צולע, 4-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
לנקז ולשטוף garbanzos.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים חומוס ומרק למחבת. מכסים ומביאים לרתיחה; להפחית את החום נמוך ומבשלים עד גזר רך כאשר פירסינג, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, להסיר ולהשליך כל עלים צהובים או נבולים מן גרגיר הנחלים; לשטוף ולנקז גרגיר הנחלים. לתלוש כ 2 כוסות ענפים רכים (כ 3 ב. ארוך). קוצצים מספיק גרגיר הנחלים הנותרים, כולל גבעולים, כדי להפוך על 1/2 כוס; שארית מילואים לשימוש אחר או להשליך.
מרכיבים שתצטרך
5
עבודה בקבוצות, מערבולת כל תערובת חומוס אבל 4 1/2 כוסות בבלנדר עד חלקה, מחזיק מכסה עם מגבת. חזור טהור למחבת עם תערובת garbanzo נותרת.
6
מערבבים לעתים קרובות על חום גבוה עד הרתיחה; מוסיפים גרגרי גרגיר הנחלים וקצוץ גרגיר הנחלים ומערבבים עד נבול, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. מרק מצקת לתוך קערות.
מרכיבים שתצטרך