קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

גרגרי חיטה עם תותים וגבינת עיזים

גרגרי חיטה עם תותים וגבינת עיזים
גרגרי חיטה עם תותים וגבינת עז הוא צמחוני מנה עיקרית. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה עד 26 גרם חלבון 36 גרם של שומן, וסך הכל 762 קלוריות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך גרידת תפוזים, מיץ תפוזים, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו פירות יער חיטה לימון עם כרוב ניצנים קלויים (+כל מה שאי פעם רצית לדעת על גרגרי חיטה!), עוגת גבינת עיזים עם פירות יער, ו פירות יער ופיצות מיני גבינת עיזים (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור גרגרי החיטה: בסיר גדול, לשלב את גרגרי החיטה, מרק עוף, מים, ומלח. מביאים לרתיחה על חום גבוה. להפחית את החום לרתיחה, לכסות את הסיר ומבשלים עד גרגרי החיטה הם במכרז, 60 עד 70 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אוכמניותאוכמניות
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
2
מסננים את גרגרי החיטה במסננת ומניחים בצד להתקרר, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
מעבירים לקערת סלט.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
עבור ההלבשה: בקערה בינונית, לטאטא יחד את מיץ התפוזים, שמן זית, גרידת תפוזים, צוף אגבה, עלי נענע, מלח ופלפל עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אגבהאגבה
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מנטהמנטה
גרידה כתומהגרידה כתומה
שמן זיתשמן זית
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
יוצקים את הרוטב על גרגרי החיטה ומוסיפים את התותים, גבינת עיזים ואגוזי מלך. לזרוק עד שכל החומרים מצופים.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
תותיםתותים
גבינת עיזיםגבינת עיזים
אגוזי מלךאגוזי מלך
6
הערה של קוק: כדי טוסט אגוזי מלך, לארגן שכבה אחת על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים בתנור שחומם מראש 350 מעלות F במשך 6 עד 8 דקות עד קלוי קלוי. מגניב לחלוטין לפני השימוש.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2(חוֹרֶף)נקטר אגבה או דבשנקטר אגבה או דבש11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים, ארוזים, קצוצים דקעלי נענע טריים, ארוזים, קצוצים דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוס גבינת עיזים מתפוררת1/3 כוס גבינת עיזים מתפוררת11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרי (מ 2 תפוזים)מיץ תפוזים טרי (מ 2 תפוזים)2(חוֹרֶף)כתום גרידה (מ 1 כתום גדול)כתום גרידה (מ 1 כתום גדול)101 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתותים, מגושם ובתורתותים, מגושם ובתור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים, קלויים (ראה הערה של קוק)אגוזי מלך קצוצים, קלויים (ראה הערה של קוק)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרגרי חיטה לבנים רכים, שטופים ומנוקזיםגרגרי חיטה לבנים רכים, שטופים ומנוקזים