קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גרהם קרקר סנטה

גרהם קרקר סנטה
גרהם קרקר סנטה עשוי להיות רק המתכון האירופי שאתה מחפש. תמורת 36 סנט למנה, אתה מקבל תוספת שמגישה 12. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 141 קלוריות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. אם יש לך ציפוי וניל, סוכריות לוהטות, קרקרים גרהם ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. עם ציון ספונקולרי של 9%, המנה הזו ניתנת לשיפור. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: גרהם קרקר ציפוי, גרהם קרקר פאדג' ו-Graham Cracker Log.

הוראות

1
גוון 1 כוס ציפוי ורוד בהיר עם צבע מאכל נוזלי.
מרכיבים שתצטרך
6 טיפות מסטיק קטנות, חצויות6 טיפות מסטיק קטנות, חצויות
מסטיקים, חצוייםמסטיקים, חצויים
2
מורחים על קרקרים גרהם. גוון את שאר הציפוי עם צבע מאכל משחתי. צינור לתוך פינה אחת של כל קרקר עבור כובע; מוסיפים חצי מרשמלו לפונפון. עבור כל סנטה, סדרו את חצאי המרשמלו הנותרים לזקן, ג'ינג'י לעיניים וחצי מסטיק לאף.
מרכיבים שתצטרך
36 מרשמלו מיניאטורי, חצויים36 מרשמלו מיניאטורי, חצויים
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
לכריכהלכריכה
3 כוסות ציפוי וניל3 כוסות ציפוי וניל
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים

יין מומלץ: ריזלינג, Dornfelder

אפשר לשלב גרמנית עם ריזלינג ודורנפלדר. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני משתלב נפלא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו דורנפלדר הולך טוב עם בשר בקר ובשר ציד. הריזלינג הקציר המיוחד של Ste Chapelle עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Ste Chapelle ריזלינג מיוחד לקציר
Ste Chapelle ריזלינג מיוחד לקציר
ניחוחות של אפרסקים טריים פרוסים, משמשים והדרים מפנים את מקומם לטעמים של דבש, אפרסקים וקליפת תפוז. היין מתוק אך מאוזן היטב עם חמיצות פריכה וסיומת ארוכה של דבש ופירות.