קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות63
מגזין

גריל Cajun השראה עם ירקות קיץ, שרימפס, נקניק ושפמנון

גריל Cajun השראה עם ירקות קיץ, שרימפס, נקניק ושפמנון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל גריל בהשראה Cajun עם ירקות קיץ, שרימפס, נקניק שפמנון. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 682 קלוריות, 71 גר' של חלבון, ו 32 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. לך לחנות ותביא במיה, תבלין, פילה שפמנון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. נסו ווייטנאמי בהשראת מתוק & שפמנון חריף עם ירקות כבושים, קישואים בהשראה יוונית, חלומי ושיפודי ירקות ארטישוק / ירקות על הגריל, ו שרימפס ושפמנון Cajun (מתכונים דומים).

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא תערובת טראס Gaudan O Rosal Albarino. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
בצבע ירקרק - צהוב, היין הזה יש אף נדיב של אפרסק בשל, קליפת תפוז, פרח לבן ותפוח אפוי; הפה הוא עגול עם רמזים של מינרליות ודבש. זה מסיים פריך ונקי חושף המבנה המדהים שלה ואיזון חומציות.