קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות9
ציון בריאות1
מגזין

גריסי גבינת שום בגריל

גריסי גבינת שום בגריל
גריסי גבינת שום בגריל עשויים להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני ארוחת הבוקר שלך. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-5 גרם חלבון, 3 גרם שומן ובסך הכל 100 קלוריות. המתכון הצמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו מגיש 9 ומחירו 34 סנט למנה. זה יהיה להיט באירוע הרביעי של יולי שלך. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש 2 שיני שום, מים, גבינת צ'דר ושמן זית. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זהו מתכון לא יקר לחובבי האוכל הדרומי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-50 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 19%, וזה לא כל כך מדהים. גריסי גבינת שום, גריסי שום-גבינה וגגרישי גבינת שום דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר מביאים מים לרתיחה. מוסיפים לאט גריסים ומלח תוך כדי ערבוב מתמיד. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 40-45 דקות או עד שמסמיך, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים גבינה ושום; מערבבים עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
יוצקים לתוך 9-in. תבנית אפייה מרובעת מצופה בספריי בישול. מכסים ומעבירים למקרר ל-2 עד 2-1/2 שעות או עד שהן יציב.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
חותכים גריסים ל-3 אינץ'. ריבועים; מברישים את שני הצדדים בשמן. בעזרת מלקחיים עם ידיות ארוכות, מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. צולים, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 אינץ' מהאש במשך 4-6 דקות מכל צד או עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

גריסים עובדים ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. ה-Iron Horse Wedding Cuvee עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.