קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

גריסים Panhandle

גריסים Panhandle
מתכון שיבולת שועל Panhandle מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן ו דל פחמימות, ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מנה אחת מכילה עד 20 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 424 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מים, בצל, אבקת שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים ממש אהבו את ארוחת הבוקר הזאת. 39 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . מתכונים דומים: סנדוויצ'ים פאנהנדל, חזה בקר Panhandle, ו צ'ופ עגל של האנטר עם גריסים גבינה דרומיים: Jaegerschnitzel עם גריסים גבינה דרומיים.

הוראות

1
מחממים סיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים נקניק, בשר חזיר ובייקון; מבשלים ומערבבים עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
3
הסר את הבשר מן המחבת ולהניח בצד. שמור 2 כפות של גריז במחבת.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
להחזיר את המחבת לחום בינוני ולהוסיף את הבצל, פלפל, עגבניות ואבקת שום. מבשלים ומערבבים עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
יוצקים את המים ואת העונה עם רוטב ווסטרשייר, פלפל, מלח ורוטב פלפל חריף; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
6
בהדרגה מערבבים את שיבולת השועל, מכסים ומפחיתים את החום לנמוך. מבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד התערובת עבה, 5 עד 10 דקות. להחזיר את הבשר לסיר ולערבב בגבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
7
מחממים עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון פרוס, חתוך לקוביותבייקון פרוס, חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר מבושל קצוץחזיר מבושל קצוץ11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל חריף (למשל )רוטב פלפל חריף (למשל )11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן, פרוס דקנקניק מעושן, פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצהוב אבן הקרקע גריסיםצהוב אבן הקרקע גריסים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות קצוצותעגבניות טריות קצוצות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.