קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

דאקירי בזיליקום תאילנדי של דייב ארנולד

דאקירי בזיליקום תאילנדי של דייב ארנולד
דאקירי בזיליקום תאילנדי של דייב ארנולד עשוי להיות מה שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון טבעוני מגיש 2 . מנה אחת מכילה עד 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 197 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-138 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם מיץ מ 4 לימונים, רום, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. זמן הכנת המתכון כ 3 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו באזיל דאקירי, דקירי בזיליקום ברי, ו דאקירי בזיליקום ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל החומרים בבלנדר תערובת עד חלקה. למלא שייקר קוקטייל עם קרח, לשפוך תערובת מעורבב לתוך שייקר, לנער עד קר מאוד. מסננים דרך מסננת בסדר רשת לתוך 2 כוסות קוקטייל.
מרכיבים שתצטרך
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
ציוד שתשתמש בו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.