קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות15
ציון בריאות5
מגזין

דבש פיסטוק ביסקוטי

דבש פיסטוק ביסקוטי
דבש פיסטוק ביסקוטי דורש על 1 שעה ו 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. יש קינוח זה 194 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. מתאים ל-15 מנות. גשו לסופר וקנו דבש, תמצית ונילן, קמח מאפה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: דבש פיסטוק ביסקוטי, פיסטוק ביסקוטי, ו פיסטוק-פיגי ביסקוטי.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בקערה בינונית, לטאטא יחד את כל המטרה ואת קמחי חיטה מלאה, אבקת אפייה ומלח. בקערה גדולה להכות יחד את הסוכר, דבש, ביצים, שמן, גרידה, מיץ לימון ותמצית וניל עד בשילוב טוב. בקבוצות להוסיף את החומרים יבשים עד התערובת יוצרת בצק. מערבבים בפיסטוקים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
אבקת אפייהאבקת אפייה
מיץ לימוןמיץ לימון
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק
בצקבצק
דבשדבש
סוכרסוכר
חיטהחיטה
ביצהביצה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מעבירים את הבצק למשטח עבודה משוריין ולשים מספר פעמים. צורה לתוך יומן על 10 אינץ 'ארוך ו 3 אינץ' רחב.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
5
מעבירים לתבנית אפייה מרופדת ואופים במשך 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
6
להעביר מתלה תיל ולתת מגניב במשך 15 דקות. עם סכין משונן, לחתוך 1/2 אינץ פרוסות אלכסוניות. מסדרים על תבנית האפייה ואופים 10 דקות. להפוך את העוגיות מעל ולאפות את ביסקוטי עד הזהב 5 עד 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוטיביסקוטי
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
7
מעביר למדף תיל כדי להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי Caposaldo עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.