קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 29 דק.
מנות2
ציון בריאות79
מגזין

דג חרב בגריל עם סאלאסה אוכמניות

דג חרב בגריל עם סאלאסה אוכמניות
דג חרב בגריל עם סאלאסה אוכמניות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 651 קלוריות, 61 גר' של חלבון, ו 27 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אוכמניות, פלפל צ'ילי חלפיניו, עגבניה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב לימונים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח גרניטה כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. עם כפית נסו דג חרב בגריל על ירקות קיץ בגריל, דג חרב בגריל לשניים, ו דג חרב בגריל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.