קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

דג מצופה פנקו עם סלט יווני קל

דג מצופה פנקו עם סלט יווני קל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל דג Panko עקף עם סלט יווני קל. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 197 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. אם יש לכם פירורי לחם panko, פילה דגים, זיתים kalamatan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 86%. נסו חזה עוף בסגנון יווני מצופה פנקו עם עגבניות, זיתים קלמתן, פטה ובזיליקום, סלט יווני עבה עקף W / סרדינים, ו Panko עקף עגבניות ענבים קלויות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות קפוסלדו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.