קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

דג סנדל עם פלפלים ובצל ירוק

דג סנדל עם פלפלים ובצל ירוק
דג סנדל עם פלפלים ובצל ירוק נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 122 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך שום בבקבוק, יין, קליפת לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קליפת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות ליים מפתח כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 44% המנה הזאת די טובה. נסו סטייק גבינה עם בצל ופלפלים ירוקים, נקניקיות, בצל, תפוחי אדמה, פלפלים ושעועית ירוקה, ו לינגוויני עם פלפלים אדומים, בצל ירוק וצנוברים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להמיס מרגרינה במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מרגרינהמרגרינה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל ירוק, שום, רצועות פלפל; לבשל 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שוםשום
פלפלפלפל
3
מוסיפים דגים ומבשלים 2 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
4
מפזרים יין, קליפת ליים, ומיץ ליים על דגים. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 3 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג. בזהירות להסיר דגים למגש; העליון עם תערובת פלפל.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
קליפת לייםקליפת ליים
פלפלפלפל
דגיםדגים
ייןיין

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chehalem 3 כרם פינו גרי. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.