קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות14
ציון בריאות5
מגזין

דגים איטלקיים מהירים

דגים איטלקיים מהירים
דגים איטלקיים מהירים עשויים להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 7 . מנה אחת מכילה 875 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 78 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. לכי לחנות ותרימי עונה, עונה, עונה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 18 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מחבת דגים מהירה, טאקו דגים מהירים, ו דגים אסיאתיים מהירים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.