קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

דוד צ'אנג וdoenjang Chigae (תבשיל רסק שעועית קוריאני)

דוד צ'אנג וdoenjang Chigae (תבשיל רסק שעועית קוריאני)
דוד צ'אנג וdoenjang Chigae (תבשיל רסק שעועית קוריאני) יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 63 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך צ'ילי חאלב, doenjang, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו נזיד רסק סויה קוריאני (Doenjang Jjigae), Bo Ssam של דוד צ'אנג, ו נזיד רסק סויה קוריאני עם טופו (Dubu Doenjangjigae) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Tanian et וינסנט Careme Terre Brulee Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.