קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

האדוק צלוי פשוט

האדוק צלוי פשוט
האדוק פשוט צלוי דורש כ 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 205 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. אם יש לכם אבקת בצל, מלח, אבקת שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. . מתכונים דומים: פילה האדוק צלוי, בקלה אפויה פשוטה (או האדוק), ו סטייק צלוי צלוי פשוט עם שמן צמחי.

הוראות

1
הגדר מתלה תנור כ 6 אינץ ' ממקור החום ולחמם מראש את המטגן של התנור. קו גיליון אפייה עם רדיד אלומיניום וריסוס עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
סדר פילה האדוק על תבנית אפייה מוכן.
מרכיבים שתצטרך
פילה האדוקפילה האדוק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מערבבים אבקת בצל, פפריקה, אבקת שום, מלח, פלפל שחור, ופלפל קאיין בקערה קטנה; מפזרים תיבול מעל האדוק. דוט האדוק עם חתיכות חמאה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת בצלאבקת בצל
תיבולתיבול
האדוק.האדוק.
פפריקהפפריקה
חמאהחמאה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מטגנים בתנור שחומם מראש עד דגים הוא בקלות flaked עם מזלג, 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

האדוק ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.