קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

האלוהות של אמא

האלוהות של אמא
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תוספות, אז נסו את האלוהות של אמא. מתכון זה משמש 10. מנה אחת מכילה 549 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם סירופ תירס, וניל, אגוזי פקאן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1948 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 32%. ציון זה לא כל כך סופר. נסו האלוהות של אמא, האלוהות, ו האלוהות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר כבד על אש בינונית מערבבים יחד את הסוכר, סירופ התירס והמים. מערבבים רק עד שהסוכר נמס. אין לערבב אחרי נקודה זו. מבשלים תערובת סירופ עד שהיא מגיעה ל -250 מעלות צלזיוס על מדחום ממתקים, ומביאה אותה לשלב כדור קשה.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
סירופסירופ
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בזמן שהסירופ מתבשל מקציפים את החלבונים עד שנוצרות פסגות נוקשות. לאחר שתערובת הסוכר מגיעה ל -250 מעלות צלזיוס, שופכים בזהירות זרם סירופ איטי ויציב לחלבוני הביצה הטרופה, ומקציפים כל הזמן במהירות גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
סירופסירופ
3
מוסיפים את הווניל וממשיכים להקציף עד שהתערובת שומרת על צורתה, כ -5 דקות. מערבבים פנימה אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
פקאניםפקאנים
4
באמצעות 2 כפות, זרוק את האלוהות על נייר שעווה, באמצעות 1 כף כדי לדחוף את הממתק את השני. זה עשוי לקחת קצת תרגול מכיוון שהטכניקה היא לסובב את כף הדחיפה, ולגרום לממתק להיראות כמו החלק העליון של גלידת הגשה רכה. אם הממתק הופך נוקשה מדי, להוסיף כמה טיפות של מים חמים. תצטרך לעבוד מהר בעת הכנת ממתקים מסוג זה. אחרי שכפית את הסוכר והאגוזים המבושלים על נייר השעווה, סיימת. מגניב את הממתקים על המדפים לחלוטין. אתה יכול לאחסן אותם במיכל אטום עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ממתקיםממתקים
סוכרסוכר
מיםמים
אגוזיםאגוזים