קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

הגדול ביותר בעולם צ'ילה Relleno (עשה קל)

הגדול ביותר בעולם צ'ילה Relleno (עשה קל)
צריך מנה צמחונית בצד? Relleno צ'ילה הגדול ביותר בעולם (עשה קל) יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 418 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם צ'ילי poblano, מלח, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו Easy צ'ילה Relleno אופים, בייגלה הרך הגדול בעולם, ו הלזניה הכי טובה בעולם. (מתכונים דומים).

מרכיבים

1גדולעלה דפנה מפרץעלה דפנה מפרץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה לטיגוןשמן קנולה לטיגון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן תירסשמן תירס6ביצים מופרדותביצים מופרדות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח (בתוספת כף אחת לתערובת חלמון ביצה)קמח (בתוספת כף אחת לתערובת חלמון ביצה)6ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טרייהכוסברה טרייה4שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון דקפלפל שחור טחון דק1פלפל חלפיניו טרי זרע, פירהפלפל חלפיניו טרי זרע, פירה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר קלה (זה ההעדפה האישית שלי) או 4 אונקיות גבינת מונטריי ג' קגבינת צ'דר קלה (זה ההעדפה האישית שלי) או 4 אונקיות גבינת מונטריי ג' ק1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מקסיקני, מרוסקאורגנו מקסיקני, מרוסק6largesצ'ילי אנהיים טרי או 6 צ' ילי anaheimcanned גדול או 6 צ'ילי freshpasilla או 6 צ' ילי poblano טריצ'ילי אנהיים טרי או 6 צ' ילי anaheimcanned גדול או 6 צ'ילי freshpasilla או 6 צ' ילי poblano טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות רומא בשלות טריות, מחיתעגבניות רומא בשלות טריות, מחית2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1בצל צהוב בינוני, קצוץמים (לא מרק בשר!)מים (לא מרק בשר!)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. טורס Sangre דה טורו קאווה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Torres Sangre de Toro Cava
Torres Sangre de Toro Cava
צהוב חיוור עם perlage בסדר מתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הערות פרי הדר ואניסיד. בועות שמנת, חושניות ורעננות.מקסים כמו אפריטיף או יחד עם דגים ופירות ים.