קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

הו בייבי! קאפקייקס

הו בייבי! קאפקייקס
המתכון הו בייבי! Cupcakes יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 416 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם קישוטי מקלחת התינוק ממתקים, כוסות אפייה נייר, קצפת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 13% המנה הזאת לא משהו. נסו עוגות בייבי מקלחת: עוגות בננה שוקולד עם ציפוי חמאת בוטנים Macadamia, בייבי, בייבי קאפקייקס, ו Cupcakes אפרוח בייבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות. מקציפים חמאה וסוכר במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד שמנת.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים ביצים, 1 בכל פעם, מכים עד מעורבב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים קמח, אבקת אפייה ומלח; מוסיפים לתערובת חמאה לסירוגין עם חלב, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח. לנצח במהירות נמוכה עד מעורבב לאחר כל תוספת. מערבבים וניל.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים כוסות אפייה נייר 2 (12 כוס) מחבתות מאפין, מעיל עם ספריי בישול; הבלילה כפית לתוך כוסות, מילוי שני שליש מלא.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים במשך 12-15 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות על מדפי תיל 10 דקות; להסיר מחבתות כדי מדפי תיל, מגניב לחלוטין.
6
כדי להכין ציפוי וניל, לנצח הראשון 4 מרכיבים במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד שמנת. בהדרגה להוסיף אבקת סוכר, פועם במהירות נמוכה עד מעורבב. לנצח במהירות גבוהה 2 דקות או עד שמנת. תכין 3 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
7
מחלקים זיגוג לשתי קערות. באמצעות ג ' ל צביעת מזון, גוון 1 קערה של ציפוי ורוד חיוור וקערה 1 של ציפוי כחול חיוור, ערבוב עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
8
פרוסט 12 קאפקייקס ורוד ו-12 קאפקייקס כחולים.
מרכיבים שתצטרך
9
רול קצוות של עוגות ב ספרינקלס לבן. למעלה עם קישוטי מקלחת תינוק. (אנחנו אוהבים אוברולים, פני תינוק, ונעלי תינוק.)
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)24ריבס, קצוץ טרי או קפואג'ל צבע מאכל ורוד וכחולג'ל צבע מאכל ורוד וכחול24ריבס, קצוץ טרי או קפואממתקים קישוטי מקלחת לתינוקממתקים קישוטי מקלחת לתינוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית נייראפיית נייר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אבקת סוכרחבילת אבקת סוכר0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)24ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכריות לבנותסוכריות לבנות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,תמצית וניל ברורהתמצית וניל ברורה2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח חיטה רכה לכל מטרהקמח חיטה רכה לכל מטרה3(חוֹרֶף)אינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון