קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות12
ציון בריאות40
מגזין

הודו מזוגג משמש עם רוטב עשבי תיבול טרי

הודו מזוגג משמש עם רוטב עשבי תיבול טרי
הודו מזוגג משמש עם רוטב עשבי תיבול טרי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 690 קלוריות, 95 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לכם ריבת משמש, גבעולי מרווה, פטרוזיליה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 4 שעות. מתכונים דומים: הודו מזוגג משמש עם בצל קלוי ורוטב שאלוט, משמש מזוגג בשר חזיר Tenderloin עם עשבי תיבול וקרום זרעי חרדל, ו תרנגול הודו צלוי ברוטב.

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
2
הסר את טורקיה מהמקרר לפחות 30 דקות לפני הצלייה. ללטף את טורקיה יבש ולהגדיר אותו על מתלה בצורת V במחבת צלייה גדולה. לשפשף את טורקיה בכל רחבי עם השמן מתבלים אותו מבפנים ומבחוץ עם מלח ופלפל. למלא את החלל עם חצאי לימון, שום כתוש, טימין, רוזמרין, מרווה עלה דפנה. צלי את ההודו למשך כ-2 1/2 שעות, עד שהזהב בכל מקום ומד חום שקורא מיידית מוכנס בין הרגל לירך רושמת 16
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה קטנה, מערבבים את ריבת משמש, מיץ לימון, גרידת לימון ומרווה ומתבלים במלח ופלפל. מיקרוגל הזיגוג עד דק מעט, על 20 שניות.
מרכיבים שתצטרך
4
מברישים את ההודו עם מחצית הזיגוג וצולים במשך כ 15 דקות, עד העור הוא בצבע מהגוני.
מרכיבים שתצטרך
5
מברישים את תרנגול ההודו עם הזיגוג הנותר וצולים במשך כ -15 דקות יותר, עד שהעור הוא מהגוני עמוק ומדחום שנקרא מיידית מוכנס בין הרגל והירך רושמים 17
מרכיבים שתצטרך
6
להטות את ההודו כדי לנקז את כל המיצים מן החלל למחבת הצלייה.
מרכיבים שתצטרך
7
להעביר את ההודו ללוח גילוף ולתת לנוח במשך 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
לרפרף את השומן מן הטפטוף במחבת הצלייה. הגדר את המחבת צלייה על חום גבוה ולהביא לרתיחה.
9
מוסיפים את המניה טורקיה ומבשלים 2 דקות, גירוד את חתיכות השחמה מהחלק התחתון של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
10
בסיר בינוני, להמס את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את הקמח ומבשלים על חום מתון עד חלקה, על 2 דקות. מסננים 3 1/2 כוסות של הנוזל במחבת הקלייה לתוך הסיר ולהקציף כדי להתמזג. להביא את הרוטב לרתיחה ולבשל על חום נמוך בינוני, לטאטא מדי פעם, עד מעובה מעט, על 5 דקות. מערבבים את הפטרוזיליה, מרווה ותימין ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
12
יוצקים את הרוטב לקנקן קטן. תחרוט את ההודו ותגיש עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך