קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

הודו צ'ילי לבן

הודו צ'ילי לבן
מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. אם יש לכם צ'ילי, שמן זית, בצל ירוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 94% וזה מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : שאריות טורקיה או טחון טורקיה ופינטו שעועית לבן צ'ילי עם סיד (ללא גלוטן), הודו לבן צ'ילי, ו הודו לבן צ'ילי.

מרכיבים

1אבוקדו, מגולפים, וקצוצים (או ממרח אבוקדו)אבוקדו, מגולפים, וקצוצים (או ממרח אבוקדו)0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה4ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס טורטייה תירס ו / או טורטיות קמח טרי מחומםצ'יפס טורטייה תירס ו / או טורטיות קמח טרי מחומם1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1צביטהקמצוץ של ציפורן טחוןקמצוץ של ציפורן טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי מגוררתגבינת מונטריי מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1( חצילים)בצל, קצוץ (מחולק)בצל, קצוץ (מחולק)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)מלח לפי הטעם (על 1 כפית)מלח לפי הטעם (על 1 כפית)1jalapeño או פלפל סראנו, גזע ורוב הזרעים הוסרו, קצוץ (אופציונלי)jalapeño או פלפל סראנו, גזע ורוב הזרעים הוסרו, קצוץ (אופציונלי)4ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות קצוצות או סלסהעגבניות קצוצות או סלסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהודו מבושל קצוץהודו מבושל קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי טורקיהמלאי טורקיה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית לבנה, ספוג לילה במים, מנוקזשעועית לבנה, ספוג לילה במים, מנוקז

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Clos Amador Cava Tendre rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.