קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

הודו קריבי & צ'ילי בטטה

הודו קריבי & צ'ילי בטטה
האיים הקריביים טורקיה & צ'ילי בטטה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 30 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 300 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . גשו לסופר וקנו מרק עוף, מיץ אפרסק, שמן זית כתית נוספת, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב האפרסק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אפרסק כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. נסו הודו בטטה צ'ילי, בטטה & צ'ילי נקניק הודו, ו טורקיה קליפות בטטה צ'ילי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Cava Mestres Reserva Brut 1312 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קש חיוור צהוב בצבע עם גוונים ירוקים גלויים בועות בסדר, אלגנטי. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות אינטנסיביים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים לחתוך. על החיך הוא טרי, חושף איזון גדול של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתות.