קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות49
מגזין

הטאקו של ג'וני שום

הטאקו של ג'וני שום
הטאקו של ג'וני השום עשוי להיות בדיוק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 1953 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 151 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %55 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לך מלח ים, חלפיניו, אבקת ווסאבי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו טאקו גלגל העין מפחיד (ג'וני #5 טאקו), שום המפורסם של ג'וני שום פירה רוזמרין, ו טירמיסו קלאסי של ג'וני השום (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בסיר טיגון עמוק או סיר עם תחתית כבדה, מחממים את שמן הקנולה ל 360 מעלות F. מקפלים את עורות מדבקת הסיר כדי ליצור צורת טאקו ומטגנים בשמן הקנולה. להפריש להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
בקערה קטנה, לזרוק בעדינות את הטונה, סלסה מנגו Jicama ורוטב סויה מתוק. למלא כל קונכיית טאקו עם 1/4 של התערובת, ולסיים עם טפטוף 1/2 אונקיה של קרם ווסאבי.
מרכיבים שתצטרך
Kecap ManisKecap Manis
JicamaJicama
ווסאביווסאבי
קרםקרם
מנגומנגו
סלסהסלסה
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
כדי לשרת, לארגן את הטאקו מעל מיטה של יורה אפונה ולהתלבש עם רוטב צלופח.
מרכיבים שתצטרך
אפונה יורהאפונה יורה
רוטברוטב
צלופחצלופח
5
בקערה קטנה, בעדינות לערבב את כל החומרים יחד. אפשר את הטעמים להתחתן במשך 20 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
לטאטא את כל החומרים בקערה קטנה עד בשילוב טוב.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
תן לתערובת לשבת במקרר במשך 15 דקות או עד מוכן לשרת.
8
שלב את כל המרכיבים במערבל מצויד מצורף משוט. שוט על גבוה עד התערובת יוצרת פסגות קשות, על 5 דקות. להכניס למקרר עד שיהיה מוכן לשימוש.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה אהי כיתה סשימי, חתוכה לקוביותטונה אהי כיתה סשימי, חתוכה לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'יליפתיתי צ'ילי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה קצוצים דקעלי כוסברה קצוצים דק28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב צלופחרוטב צלופח11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,זנגביל טחוןזנגביל טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)11 קילו קישואים,זרעי חלפיניו קצוצים דקזרעי חלפיניו קצוצים דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjicama, קלופים וקטנים חתוכים לקוביותjicama, קלופים וקטנים חתוכים לקוביות11 קילו קישואים,מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו, קלופים וחותכים לקוביות 1/4 אינץמנגו, קלופים וחותכים לקוביות 1/4 אינץ85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה יורהאפונה יורה4עטיפות מדבקת סירעטיפות מדבקת סיר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/4 אינץ') קצוץ בצל אדום(1/4 אינץ') קצוץ בצל אדום2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז0(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב צ'ילי מתוקרוטב צ'ילי מתוק0(יכול להיות או להרחיק)אבקת ווסאביאבקת ווסאבי2(חוֹרֶף)אבקת ווסאביאבקת ווסאבי

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פרנסיס פורד Coppolan אורגון פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.