קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות94
מגזין

הליבוט בגריל עם עגבניות, זית ירוק ורוטב סלרי

הליבוט בגריל עם עגבניות, זית ירוק ורוטב סלרי
הליבוט בגריל עם עגבניות, זית ירוק ורוטב סלרי נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 508 קלוריות, 77 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם עד 3 אנשובי, מלח כשר, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו הליבוט בגריל עם שומר וטפנד זיתים ירוק, הליבוט בגריל עם שומר וטפנד זיתים ירוק, ו הליבוט עם עגבניות בגריל ותבלינים זית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מרכיבים בקערה, מוסיפים רוטב חריף, מלח, אנשובי וזיתים לפי הטעם. הניחו בצד 30 עד 60 דקות לטעמים שיתאחדו.
מרכיבים שתצטרך
אנשוביאנשובי
רוטב חריףרוטב חריף
זיתיםזיתים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים גריל גבוה (כ 450). הכן דגים: בקערה גדולה, רדודה, מעיל דגים עם שמן.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
3
מערבבים פלפל, מלח כשר ומלח סלרי, משפשפים את כל הדגים. באח בישול שמן, באמצעות צרור של מגבות נייר משומנות ומלקחיים. דג גריל, פונה פעם אחת, עד סימנים מופיעים ודגים הוא רק מבושל דרך, 5 עד 6 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
מלח סלרימלח סלרי
מלח כשרמלח כשר
פלפלפלפל
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
4
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
5
* לפיט זיתים, לרסק אחד בכל פעם עם הצד השטוח של סכין שף, לחתוך את הבור.
מרכיבים שתצטרך
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
שפים סכיןשפים סכין

מרכיבים

2largesעד 3 אנשובי גדול, טחון ומעוך עם צד שטוח של סכין שףעד 3 אנשובי גדול, טחון ומעוך עם צד שטוח של סכין שף1(יכול להיות או להרחיק)מלח סלרימלח סלרי2largesגבעולי סלרי פנימיים, קצוצים דקגבעולי סלרי פנימיים, קצוצים דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואדגיםדגים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה שטוחהפטרוזיליה קצוצה שטוחה6פילהפילה פסיפי הליבוט עם עור, כל 1 בפנים. עבה ו 5 עד 6 עוזפילה פסיפי הליבוט עם עור, כל 1 בפנים. עבה ו 5 עד 6 עוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חזרת מוכנהחזרת מוכנה11 קילו קישואים,על רוטב חריף, כגון טבסקועל רוטב חריף, כגון טבסקו6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטברוטב0(יכול להיות או להרחיק)אודות מלח כשראודות מלח כשר1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה8על זיתים ירוקים סדוקים, מגולענים * ומוכתמיםעל זיתים ירוקים סדוקים, מגולענים * ומוכתמים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות כתומות או אדומות, קצוץ דקעגבניות כתומות או אדומות, קצוץ דק11 קילו קישואים,8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום טחוןבצל אדום טחון2(חוֹרֶף)חומץ שריחומץ שרי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאפשר לנסות הוא גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.