קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות4
ציון בריאות83
מגזין

הליבוט מאודה בעלי ענבים

הליבוט מאודה בעלי ענבים
הליבוט המאודה בעלים ענבים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 127 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 2g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל כשרים, לימון, הליבוט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 11 דקות. מתכונים דומים: הליבוט עטוף עלים ענבים, הליבוט קלוי בעלי ענבים עם ויניגרט לימון, ו עלי ענבים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו אורגני זיאובפן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו