קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

המבורגר דגים טעים Ahi עם עירית

המבורגר דגים טעים Ahi עם עירית
המבורגרים דגים טעימים Ahi עם עירית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 285 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם סטייקים טונה, ביצים, עירית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . מתכונים דומים: המבורגר דגים טעים Ahi עם עירית, Flying Sean Urchin Pasta with Fish Roe and Chives from The Catch, ו דגים בחבילות נייר עם כרישה, שומר, עירית ווניל.

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים יחד טונה, גזר, בצל, עירית, ביצים, פירורי פאנקו, ומיונז. מתבלים במלח שום ופלפל שחור. טופס לקציצות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיונזמיונז
גזרגזר
עיריתעירית
שוםשום
בצלבצל
פאנקו.פאנקו.
ביצהביצה
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים שמן במחבת מעל חום בינוני. מסדרים קציצות במחבת (רק כמה שיתאימו בקלות במחבת). מבשלים, חשופים, 10 דקות לכל צד, או עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.