קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

המבורגר טורטה מקסיקני

המבורגר טורטה מקסיקני
המתכון מקסיקני טורטה המבורגרים יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-30 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 43 גרם חלבון 61 גרם של שומן, וסך הכל 934 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו אבוקדו, מלח כשר ופלפל, חסה קרחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. נסו טורטה מקסיקנית עם שעועית מטוגנת וממרח אבוקדו, כריך פטריות ותרד מקסיקני (טורטה טבעוני), ו Carne Asada Torta (Poc Chuc Torta) (מתכונים דומים).

הוראות

1
צור את הבשר לארבעה קציצות 6 אונקיות, על 3/4 אינץ עבה; לחץ על מרכז כל קציצה עם האגודל כדי להפוך 1/2 אינץ ' -חריץ עמוק. מתבלים את הקציצות משני הצדדים במלח ופלפל. מברשת קלה את הסורגים גריל עם שמן צמחי, ואז גריל את הקציצות, הזחה בצד, עד מסומן על הקרקעית, על 5 דקות. הפוך ומבשל עד מסומן מעט מוצק, על 3 דקות יותר עבור doneness בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן צמחישמן צמחי
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
הסר את הקציצות לצלחת ולתת לנוח 5 דקות. גריל לחמניות, לחתוך בצד למטה, עד קלוי קלוי קלוי, על 1 דקה. לזרוק את מיץ האבוקדו וסיד בקערה ועונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
אבוקדואבוקדו
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
3
מורחים את השעועית המטוגנת על תחתית הלחמניה, ואז למעלה עם קציצות המבורגר, גבינה, אבוקדו, jalapenos כבוש וחסה. כיסוי עם צמרות לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
חלפיניו כבושיםחלפיניו כבושים
קציצות המבורגרקציצות המבורגר
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
אבוקדואבוקדו
חסהחסה
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
גלולגלול
4
צילום לוי בראון