קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות18
ציון בריאות2
מגזין

הסתר את הירקות בבקשה! קיץ סקווש וקישואים תירס תבשיל

הסתר את הירקות בבקשה! קיץ סקווש וקישואים תירס תבשיל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של הר ד ' אובר, אז תן להסתיר את הירקות בבקשה! קיץ סקווש וקישואים תירס תבשיל לנסות. והוא מתאים להגשה ל 18 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 279 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. 94 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. המתכון הזה מכלמתכונים דורש תירס, פלפל גרוס, דלעת קיץ ותירס גרעין. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 38%, וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון להסתיר את הירקות האלה אמא רוטב, תבשיל קישואים, דלעת ותירס, ו קישואים במרינדה ודלעת קיץ.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מחממים שמן צמחי בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה. מבשלים ומערבבים דלעת קיץ צהובה, קישואים ובצל אדום בשמן חם עד לריכוך, כ -10 דקות; מתבלים באבקת שום ופלפל שחור. מערבבים גבינת פרמזן לתערובת הדלעת. מכבים את האש ומוסיפים מרגרינה וגבינת שמנת, שוברים אותם לחתיכות קטנות יותר תוך כדי ערבוב לתערובת הדלעת; מסירים את הסיר מהאש. מערבבים תירס גרעין ותירס בסגנון שמנת 1 פחית דרך תערובת הדלעת.
מרכיבים שתצטרך
סקווש צהובסקווש צהוב
תירס מוקרםתירס מוקרם
פרמזןפרמזן
אבקת שוםאבקת שום
שמן בישולשמן בישול
פלפל שחורפלפל שחור
גבינת שמנתגבינת שמנת
מרגרינהמרגרינה
בצל אדוםבצל אדום
קישואיםקישואים
סקוושסקווש
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מערבבים את שארית התירס בסגנון שמנת, תערובת מאפינס תירס יבשה, ביצים וסוכר בקערה גדולה עד לערבוב יסודי.
מרכיבים שתצטרך
תירס מוקרםתירס מוקרם
תערובת מאפין תירסתערובת מאפין תירס
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את תערובת הדלעת שהתקררה, 1 עד 2 כוסות בכל פעם, עד לשילוב מלא; יוצקים לתבנית אפייה מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בתנור שחומם מראש עד להשחמה ומבעבעת בקצוות ומוצקים מעל, 30 עד 50 דקות. מניחים להתקרר לפחות 5 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס בסגנון שמנת, מחולקתירס בסגנון שמנת, מחולק482אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות תערובת מאפין תירס יבשחבילות תערובת מאפין תירס יבש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך2ביציםביצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון, או לפי הטעםפלפל שחור טחון, או לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה קלהמרגרינה קלה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבןסוכר לבן411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו, סחוטתירס הקרנל כולו, סחוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסקווש קיץ צהוב קצוץסקווש קיץ צהוב קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים גרוסיםקישואים גרוסים