קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

העוף והאורז האסייתי של אמא (עוף כתום)

העוף והאורז האסייתי של אמא (עוף כתום)
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? העוף והאורז האסייתי של אמא (עוף כתום) יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 461 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -15 דקות. גשו לסופר וקנו אורז, מים, מיץ תפוזים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק סלושי כמו קינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 51%. הציון הזה מוצק. נסו כתום סויה עוף אסייתי, אסיה עוף כתום, ו אסיה מזוגג כתום עוף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יינות פראם שנין בלאן עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראים כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות פראם שנין בלאן
יינות פראם שנין בלאן
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים ענבים אלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר להדרוסדל, אך החלק בהר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על מכה הסרטנים של למברטסבי מצד אחד, וסכר אוליפנטסריבר ובולשוק בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של שנין בלאן מאזור זה, שלבו את זה עם בשלות שמוסיפה מורכבות עצומה ואתם יודעים שיש כאן המון אהבה.