קושיקשה
מוכן ב57 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

השף Joey's Chicken & Chili Empanadas

השף Joey's Chicken & Chili Empanadas
שף ג'ואי של עוף & Ampanadas צ' ילי דורש בערך 57 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 237 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. מתאים ל-12 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם גבינת שמנת, בצל, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב arrowroot אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,חומיות ללא אלרגן כקינוח. זה מובא לך על ידי Food.com עם כף מיוחדת במינה. ציון של 27% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו שף ג'ואי זי סיים את זה., הפיג'מה של השף ג' ואי., ו שטרודל תפוחים של השף ג'ואי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות סאנגרה דה טורו קאווה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Sangre de Toro Cava
Sangre de Toro Cava
צהוב חיוור עם perlage בסדר מתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הערות פרי הדר ואניסיד. בועות שמנת, חושניות ורעננות.מקסים כמו אפריטיף או יחד עם דגים ופירות ים.