קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

וופלים בלגיים

וופלים בלגיים
הוופלים הבלגיים הם אולי ארוחת הבוקר שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 516 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמנת כבדה, גלידה, חלב חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו וופלים בלגיים, וופלים בלגיים, ו וופלים בלגיים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מכשיר להכנת ואפלים. בקערה גדולה, מערבבים יחד את החומרים יבשים. הפוך באר במרכז ולהוסיף את חלב החמאה, חלב, ביצים, חמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
קערהקערה
2
מערבבים יחד רק עד בשילוב (לא לערבב את הבלילה!). הבלילה צריכה להיראות קצת גבשושית.
3
לרסס את וופל ברזל עם תרסיס ירקות nonstick.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
4
יוצקים 1/2 כוס הבלילה או את הסכום המומלץ על ידי יצרנית ופל ברזל על ופל ברזל; אופים לפי הוראות היצרן.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
תנורתנור
5
ואפלים מוגמרים אבק עם סוכר ממתקים העליון עם פירות יער טריים, קצפת, או גלידה, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קצפתקצפת
גלידהגלידה
פירות יערפירות יער
6
מגישים חם מחוץ למחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
בקערה מקוררת, מקציפים את השמנת עד מעובה מעט, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מוסיף את הסוכר ואת maraschino. שוט לפסגות רכות, רכות, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים8ריבס, קצוץ טרי או קפואפירות יער טרייםפירות יער טריים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה8ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)8ריבס, קצוץ טרי או קפואגלידה, אופציונליתגלידה, אופציונלית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקר maraschino או קירש (לתחליפים שאינם אלכוהוליים, להשתמש 1 כפית תמצית וניל)ליקר maraschino או קירש (לתחליפים שאינם אלכוהוליים, להשתמש 1 כפית תמצית וניל)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר קונדיטורסוכר קונדיטור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה מומסת ללא מלחחמאה מומסת ללא מלח