קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות14
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

וופלים דניים עשירים

וופלים דניים עשירים
וופלים דניים עשירים עשויים להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מתכון זה משמש 14. מנה אחת מכילה 296 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. אם יש לכם ביצים, קמח, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. עם כפית ציון 31%, המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. נסו וופלים עשירים של חלב חמאה, כיכר דנית והכנת לחם במאפייה הדנית של ג'ו ג' ו, ו וופלים מלאים-ללא גלוטן וטבעוני המכונה וופלים וואווי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מערבבים יחד קמח, סוכר, אבקת אפייה וסודה לשתייה בקערה עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מקציפים יחד חלמונים, חלב חמאה, חלב, תמצית וניל וחמאה בקערה גדולה עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים חלבונים בקערה נקייה לפסגות רכות. מקפלים את תערובת הקמח לתערובת החלמונים עד לקבלת תערובת אחידה, ואז מקפלים פנימה את החלבונים המוקצפים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלבוניםחלבונים
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מחממים מגהץ וופל בלגי ומצפים בתרסיס בישול. כף כ-1/2 כוס בלילה לכל וופל, תלוי בגודל מגהץ הוופל שלך, על מרכז הברזל החם. סוגרים את המכסה ומבשלים עד שהאדים מפסיקים לצאת והוופל חום זהוב, בערך 90 שניות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל