קושימומחה
מוכן ב25 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

וניל ופלפל שחור חזיר ירך

וניל ופלפל שחור חזיר ירך
Vanillan ו חזיר פלפל שחור Loin נטול גלוטן, ומספק כ 6 מנות. במנה עיקרית זו יש 525 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא סוכר מגורען, סלריאק, ירך חזיר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בתמצית vanillan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת Vanillan כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 שעות ו-35 דקות. נסו כריכי חזיר עם פלפל לימון עם איולי אפרסק, ירך חזיר צלוי עם שעועית שחורה וסלט בטטה, ו חזיר ללא עצמות ... צלי עם רוטב אפרסק-מוסקטו. (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
למלח: בסיר גדול, לשלב את המים, שעועית וניל וזרעים, מקלות קינמון, ציפורן, ופלפל שחור. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הסוכר והמלח; מערבבים כדי להתמוסס. כבה את החום, ולאחר מכן להתקרר לטמפרטורת החדר (זה יכול לקחת שעה בערך; לשים אותו במקרר כדי לזרז את התהליך. לחלופין, אתה יכול להרתיח רק 4 כוסות מים ולאחר מכן להוסיף 5 כוסות של קוביות קרח).
מרכיבים שתצטרך
4
כאשר מגניב, לשפוך את תמיסת brining לתוך מיכל גדול מספיק עבור חזיר הפתרון, כגון מחבת קלייה אלומיניום חד פעמי. מכסים ומקררים בין לילה או עד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים התנור ל 325 מעלות F.
6
תוציא את החזיר מהמלח ותתייבש עם מגבות נייר. מחממים את השמן במחבת גדולה, חסינת נשימה מעל חום בינוני גבוה עד כמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את החזיר למחבת וחומים מכל הצדדים, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר לצלחת.
9
מוסיפים 2 כפות חמאה למחבת ומפחיתים את החום למדיום.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את התפוחים והסלריאק. מתבלים במלח ובטחון עד לחום זהוב. Deglaze עם חומץ סיידר כוס 1, גירוד כל חתיכות חומות. מערבבים בסוכר החום.
מרכיבים שתצטרך
11
נסטלו את בשר החזיר בתוך התפוחים והסלריאק ושופכים מספיק סיידר למחבת כדי לשמור על דברים מלהישרף בתחתית המחבת, על 1 כוס.
מרכיבים שתצטרך
12
תעביר את המחבת לתנור. צלוי עד מדחום בשר מוכנס במרכז הירך קורא 145 מעלות F, כ 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
13
להעביר את החזיר ללוח חיתוך ולתת לנוח 10 דקות לפני גילוף (חזיר ימשיך לבשל כפי שהוא נח).
מרכיבים שתצטרך
14
בינתיים, להחזיר את המחבת לתנור על אש בינונית. סיים את הרוטב על ידי הוספת סיידר יותר אם המחבת יבשה מדי. מערבבים את החמאה הנותרת ואת וניל ופלפל שחור. טעם לתיבול ולהתאים מחדש, במידת צורך.
מרכיבים שתצטרך
15
חותכים את החזיר לפרוסות עבות 1/2 אינץ'. מסדרים על המגש עם התפוחים והסלריאק.
מרכיבים שתצטרך
16
טפטוף הרוטב על הבשר.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסיידר תפוחים, מחולקסיידר תפוחים, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל שחורפלפל שחור1קילוגרםירך חזיר ללא עצמותירך חזיר ללא עצמות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מחולקתחמאה, מחולקת2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1פרוסהסלריאק (שורש סלרי), עור ושורשים פרוסים, פרוסים לפרוסות 1/2 אינץסלריאק (שורש סלרי), עור ושורשים פרוסים, פרוסים לפרוסות 1/2 אינץ2מקלות(2 אינץ') קינמון(2 אינץ') קינמון31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרסבתא סמית תפוחים, cored ופרוס 1/2 אינץ ' טריזיםסבתא סמית תפוחים, cored ופרוס 1/2 אינץ ' טריזים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר2שעועית וניל, מפוצלת וזרעים מגורדיםשעועית וניל, מפוצלת וזרעים מגורדים11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב