קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מגזין

חג זרק סלט

חג זרק סלט
חג זרק סלט נטול גלוטן,, צמחוני לקטו אובו ופרימל ומספק כ 12 מנות. זה הר ד ' אובר יש 174 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר, ירקות סלט תערובת האביב, ירקות סלט איטלקי-תערובת, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 41%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: חג זרק סלט, חג זרק סלט עם פירות, ו סלט מושלך.

הוראות

1
בקערת סלט גדולה, לזרוק את הירוקים, תפוזים, חמוציות, תפוח, אגוזי מלך וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ירוקירוק
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מזלפים ויניגרט רגע לפני ההגשה; לזרוק לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות את בחירת החתימה של פדרונצ ' לי שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
תווי לימון, אגס ודבש עשירים בזר מובילים לטעמים טריים של תפוח, לימון מאייר ומנגו. התערובת של שני מגרשי שרדונה מוסיפה גם איכויות פרי קדימה וגם מורכבות עץ אלון קלוי. מודגש על ידי חומציות בהירה, היין מסיים פריך עם גימור ארוך ומתמשך.