קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

חוות המלך הטובה ביותר אי פעם

חוות המלך הטובה ביותר אי פעם
חוות המלך הטובה ביותר אי פעם עשויה להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים העיקרית שלך. צופה הדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 321 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו צ'ילי, בצל, מרק עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 25 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. הציון הזה מוצק. נסו תבשיל המלך ראנץ, המלך ראנץ ' עוף לשניים, ו עוף המלך ראנץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים בקערה עוף, קרם מרק עוף, קרם מרק פטריות, קוביות עגבניות עם צ 'ילי ירוק ומיץ, מרק עוף, בצל וצ' ילי ירוק משומר, תוך ערבוב עד לאיחוד יסודי.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוקעגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוק
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
שמנת של מרק עוףשמנת של מרק עוף
צ ' ילי ירוק משומרצ ' ילי ירוק משומר
מרק עוףמרק עוף
עוף שלםעוף שלם
מיץמיץ
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים 1/3 מרצועות הטורטייה בשכבה לתחתית תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ'; למעלה עם 1/3 מתערובת העוף. חזור על שכבות פעמיים נוספות; מפזרים גבינת מונטריי ג ' ק על גבי הקדרה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
רצועות טורטיהרצועות טורטיה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שהגבינה מזהיבה והתבשיל מבעבע, 20 עד 25 דקות. אם הקדרה עדיין נוזלית מעט, הניחו לעמוד 5 עד 10 דקות עד ליציבות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור