קושירגיל
מוכן ב32 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

חומוס וקארי עגבניות

חומוס וקארי עגבניות
המתכון חומוס וקארי עגבניות יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 32 דקות. מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 189 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. לך לחנות ותביא חומוס, ג'ינג'רוט, אבקת קארי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו חומוס וקארי עגבניות, חומוס, עגבניות & קארי תרד, ו חציל, חומוס וקארי עגבניות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר
ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר
קמרנר הייליגנשטיין (Kammerner Heiligenstein) הוא תערובת של אחזקותיו של הירש באתרים של Lage 1er (Grand Cru) של Lamm, Grub ו-Renner. ארומטי מאוד, עשיר קדמוני; הבהירות ואת הרמה steely של היין הזה הוא מדהים ויפה.