קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות14
ציון בריאות4
מגזין

חומוס עם אבוקדו וליים

חומוס עם אבוקדו וליים
צריך מתאבן ללא גלוטן וצמחוני? חומוס עם אבוקדו וליים יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 60 קלוריות. והוא יספק כ 14 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמנת, חומוס, מלח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המזרחית הזו. הכנת המנה לוקחת כ 3 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 38%. נסו חומוס דה Aguacate Y לימון (חומוס אבוקדו וסיד), כיסוני תירס ואבוקדו עם אבוקדו, יוגורט, כוסברה ורוטב ליים, ו אנצ'ילדות עדשים אבוקדו עם קרם ליים אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
לעבד את כל החומרים בבלנדר או מעבד מזון עד חלקה, לעצור כדי לגרד את הצדדים.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

חומוס בתפריט? נסה זיווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Ruffino Sparkling rosé (פיצול). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 8 דולר.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.